söndag 13 april 2014

13/4 - Spontansöndag med grill & NW-träning

 Henning har inte varit hemma i helgen och jag har mest velat att den ska ta slut jättefort och att det ska bli torsdag då han kommer hem och vi får hela 4,5 dagar tillsammans, men dagen idag räddades faktiskt upp på bäst tänkbara sätt av finfina vänner och solglimtar =) Helt spontant blev det en grilltur med Kei, Emil & Aske + 2 nya bekantskaper och deras hundar Juno (en till kelpie till Combats förtjusning, om han får bestämma kommer vår nästa hund bli just en kelpie - han ÄLSKAR dem :p ) & Ess (border collie) från Mölnlyckehållet och runt lilla Delsjön - i 4 timmar visade det sig att vi varit ute när vi väl kom tillbaka till bilarna (dock inte mer än 5 km gådda, men desto mer härligt softa-vid-grillplats-häng) på eftermiddagen =)
Därefter var det bara att snabbt åka hem, lämna in en väldigt trött hund, byta om från rökdränkta kläder till träningskläder och dra iväg till Nordic Wellness i Partille för att möta upp med Emma och köra ett väldigt spontant CX Worx-pass (30 min fokus core & rumpa) och sedan trampa på en Orbitrack i dryga 20 minuter och prata ikapp om allt mellan himmel och jord =)















 Nu är det dock sen kväll och dags att lägga sig, resten av veckan fram till torsdag kväll får gärna gå vääääldigt fort nu!


**CREA DIEM** //Sarah

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lånar en bild om det är okej? Tur att jag matchar skor, halsband & bajspåse! :D

Sarah Carlsson sa...

Heej :) Absolut!!
Haha, eller hur. Tur att jag inte är ensam matchningsnörd ;)
Tack för en härlig dag!!

Anonym sa...

Snällt! Tack själv! :)