söndag 2 februari 2014

2/2 - NIKE Blast - Dag 2 i bilder

Japp, då har vi klarat av dag 2 också och det roliga är över  ;( 
Här kommer bilder från idag - en mer utförlig redogörelse från helgen kommer i veckan =) Tänkte jag skulle lägga ut vilka de 12 olika klasserna som jag gått på är och en liten förklaring till dem, eftersom det är en del som undrat, samt även säga några ord om vad jag tyckte om varje klass.

En sak är HELT säker - NIKE Blast kommer bli en stående tradition varje år för mig, och jag kan verkligen rekommendera det för ALLA som gillar träning i olika former! Värt vartenda öre av de 2495 kronorna som det kostar! =) 













Nu sitter vi på tåget på väg hem till GBG igen - trötta, nöjda och med värk överallt =) 
Tyvärr slutade helgen väldigt olyckligt då Paulina missade ett trappsteg precis innan vi ska in i hissen "hemma" vid lägenheten på väg till tunnelbanan och tåget - hon vred om foten så illa att den knappt gick att stödja på, men tiden gick och tåget var farligt nära att missas så hon fick bita ihop och springa genom tunnelbanan med packning, träningsvärk och en trasig fot som egentligen borde legat i högläge och inte belastas alls. Väl framme på Centralstationen visar det sig att vårt tåg var 15 min försenat, så då kunde vi andas ut tillslut (vi hade hunnit även om det varit i tid).
 Fytusan vad jag tyckte synd om henne och kände mig så hjälplös som inte kunde göra någonting för att underlätta då jag själv hade händerna fulla - Paulina du får utmärkelsen Helgens Hjälte med stora H, så imponerad av dig och vad du klarar av och tar dig igenom i livet! 


Inga kommentarer: