fredag 17 januari 2014

17/1 - Första inlägget 2014 - snabbt om Thailand m.m.

4 DECEMBER!!?? ...över 1 månad sedan jag skrev här sist! Gillar inte! ...och hur mycket jag än tänker att "jag ska skriva ikapp mig", så vet jag att det inte kommer att hända, så det är ingen idé att försöka lova mig själv det heller utan bara försöka ta tag i uppdaterandet från här och nu helt enkelt.

För att göra den tysta tiden här i bloggen väldigt kort uppdaterad: Massor av lägenhetsfix både i Mölndal & stan (jag ska aldrig mer flytta!!), lite träning, lite julfirande i förskott - både i Göteborg & Nyköping, Thailand 22/12 - 4/1 (SÅÅÅ UNDERBART!), flytt, flytt, flytt, flytt och jobb såklart (och denna veckan drog jag igång träningen igen med Bodycombat både i tisdags & onsdags - SÅ skönt!)

Henning hade som tur var semester ytterligare 1 vecka efter Thailand, så vi fick iaf flyttat allt som skulle flyttas till "nya" lägenheten och även liiiite, liite ordning innan hans pendlingsjobb i Sthlm drog igång igen ;(

Fokus just nu är just lägenheten - i helgen hoppas jag vi får köpt och monterat en stor skjut-dörrs-garderob, så jag slipper leva på 43 kvm med högar av flyttkartonger och IKEA-påsar överallt...
När vi väl fått ordning hemma så kommer det bli jättebra, och vi kan i lugn och ro börja kolla och fokusera på att leta efter en lägenhet som vi vill köpa - men som sagt, just nu vill jag aldrig mer flytta :p

Slänger ut ett snabbt ihopkok av Thailandsbilder här under huller om buller - på Facebook kommer det att komma ett mer ordnat album när jag hunnit ta tag i rensandet =)
























































































**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: