onsdag 27 november 2013

27/11 - Vaknar frisk imorgon!!!


Nope, det blev ingen träning idag trots allt, råkade hamna på XXL Sport & Vildmark som hade Vänners vänners dag"-idag (25% på allt i butiken) och blev kvar där ett bra tag (och fick visst med mig en hel del grejer hem) tills det var för sent att hinna träna eftersom jag skulle på en kundkväll om längdskidåkning hos Sportstyle Woman Only kl 19:00. Med facit i hand var det bra att skippa gymmet helt, även fast planen mest var lugn stretch - hade det bara varit lite snuva och trötthet hade det inte varit några konstigheter, inte ens att "ansträngningsträna", men nu har jag även känningar i halsen/svalget - vilket är big no, no vid träning! (plus att jag inte vill sprida mina baskilusker till andra heller)


Dax att sova nu, och förhoppningsvis vakna upp imorgon UTAN halsont!!  Har Bodycombat inbokat imorgon, Grit Strenght på fredag och så ska FF-månaden avslutas med Fitnessfestivalen på lördag med Bodycombat, Vipr och ett eller två Grit-pass - jag vill, vill, vill!!!!!!!


**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: