måndag 28 oktober 2013

28/10 - Försäljningsfotat lägenheten!

Phuuu!! Jag hoppas att det tar långt tid innan jag ska sälja lägenhet igen -  alla bilder är i alla fall tagna nu i förmiddags och förhoppningsvis kommer den att läggas ut på onsdag, ev torsdag =)

Väldigt nöjd hittills med mäklaren jag valde (kille i min ålder från Bjurfors) - han känns väldigt engagerad och mån om att allt ska bli så bra som möjligt, på fotograferingen idag teamade han och fotografen (vet inte hur vanligt det är att mäklaren är med på fotograferingen, Hennings mäklare var inte det i alla fall) riktigt snyggt och allt var klart på ca 45 minuter trots att det var en hel del grejer som behövdes flyttas runt i rummen/tas bort som inte skulle vara med i bild osv.

Vi tittade igenom bilderna i kameran när de var klara, och de såg riktigt bra ut =) Imorgon får jag dem på mailen för att godkänna - ska bli kul att se!





**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: