onsdag 7 augusti 2013

7/8 - Glad födelsedag till mig :)

Idag är det min på-riktigt-födelsedag och trots att jag fick vakna upp själv hemma och även jobba hela dagen (oftast brukar min födelsedag infalla under min sista semestervecka, och är van sedan barnsben att fylla år när man är ledig :p) så har den ändå varit himla bra :)

Firade med räkmacke-lunch på Seglarkrogen med kollegorna och nu ikväll har jag haft familjen, lite släkt, Combats hundvakt och min Andrea hemma på lite kalas. Bjöd på kycklingsallad och melonmix med glass och vaniljvisp, försökte även få slut på tårtresterna från festen i helgen, men fick slänga en hel del när kalaset väl var slut - känns bra att melonmixen var mer uppskattad än tårtorna (värmer i mitt "hälsohjärta" ;p) 



Fina, söta, roliga, bra och uppskattade presenter =) 

Nu är lägenheten såååå fin med alla blommor överallt ...får se hur länge jag lyckas hålla dem vid liv dock :p

Alla fina =) 

Söt och väldigt skön bluströja

Koft-cape i fint svartglittrande mjukt material =) 

Födelsedagsoutfiten :)


Japp, då vart man alltså inne på 29e året - ser fram emot att få fylla det med massor av roligheter, kärlek, träning, äventyr och må-bra-saker, tillsammans med nära och kära =) 


Inga kommentarer: