onsdag 5 juni 2013

5/6 - Lydnad, och oklara kvällsplaner

Torsdagsrundan igår igen med B1 innan min lydnadskurs - sol, grönska och glada hundar =)
Kursen gick bra och jag fick ut en hel del träningsmässigt känner jag - gick igenom hela LKII igen tävlingsmässigt och finlirade sedan lite här och där på de flesta momenten - nu JÄKLAR SKA DET SITTA IMORGON på tävlingen!! Kommer slita av mig håret annars :p Ska bli spännande att tävla på hemmaklubben faktiskt, nu när vi tränat så mycket där de senaste månaderna =)
Efter kursen igår tog jag en 5km-joggrunda - utan vare sig klocka eller mobil, sprang så som benen och andningen ville helt enkelt, rätt skönt faktiskt - tror att det tog ca 24-25 minuter, så rätt så bra tempo ändå =)


Kavaj från MQ STOCKHLM
Idag blir det nog träningsvila för Combat, eventuellt åker vi bara upp till klubben och är med på öppet-hus-platsliggningen... får se på tid och lust =) För ovanlighetens skull har jag inga planer alls för kvällen idag - ska lämna tillbaka en kavaj på MQ och sedan köpa tillbaka den igen för att få 30% REA (så irriterande när man köper grejer och typ dagen efter så är det på REA!), ev åka till XXL Sport & Vildmark och köpa en pulsklocka och ev åka till Nödinge och köpa en hundträningsväst på Zoonet.se från Hurtta... Kanske även blir en sväng till gymmet senare ikväll - tja, den som lever får se vad som blir av det som är kvar av denna dagen för min del helt enkelt =)

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: