måndag 3 juni 2013

3/6 - Måndagsbra :)

Måndagar när de är som bäst <3

Bodycombat-pass direkt efter jobbet som gav 1000, och 1000 i energi och endorfiner som alltid (...och mindre sköna eftersvettningar i ett par timmar trots ljummen dusch och djupandning).



Lydnadsträning och häng på GMBK med Monica och Joppe i strålande sol och ljummen kvällsvind. Tävlade LKII i lördags men har inte hunnit rapportera... Gick åt pipsvängen och poängtrenden går stadigt NEDÅT pga IDIOT-grejer som han får för sig. Ska återkomma med protokoll och film...
Ikväll fick jag som tur var, och för ovanlighetens skull, fram precis det han fick för sig på tävlingen (förutom på platsen som han låg fint som vanligt på träning...), så jag fick chans att visa mitt missnöje rejält. I övrigt tycker jag han jobbade strålande bra, speciellt med tanke på att militären hade fullt krig bredvid vilket Combat var väldigt otillfreds med, men jobbade med bra fokus och energi ändå. Känns som jag börja hitta knapparna för hur jag ska träna honom och vad som funkar och inte... 
Imorgon går vi lydnadskursen och på torsdag och lördag är det nya tävlingar... Bara att släppa lördagens tävling och blicka framåt! 

Jo, så absolut en måndag när den är som bäst! Hemma redan innan 21:00 t o m och kunnat slappa i soffan ett par timmar :) Har precis avslutat det dagliga kvälls-pratet med H, käkat favvomüslin och vaniljyoghurt och ska hoppa ner i sängen nu! 

Nighty!



Monica & Joppe

Rekommenderas - Paulúns granola müsli med kakao och hallon!

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: