torsdag 9 maj 2013

8/5 - Tältvandring i Sthlm :)

Yes, vi är alltså i Sthlm nu och ska vara här till tidig tisdag morgon :) Hoppas vädret som är här håller i sig - typ 20-23 grader :)

Igår när vi kom mötte vi upp Henning för lunch och sen åkte jag och Combat vidare hem till lägenheten för att jobba.
På kvällen blev det planeringsmiddag med V och S för dagens övernattningsvandring (som vi nu är på väg till med buss) :D Ska bli så jäkla nice med en tältnatt å bara vara ute! Premiär för både min sovsäck (som jag köpte i sensomrars) och för mitt liggunderlag som jag köpte på Nordic Outdoor-mässan i GBG förra helgen :)

Nu är vi snart framme vid Tyresta Nationalpark som är vårat vandringsmål :) Får se om vi tar oss ut till havet eller håller oss in i skogen och tältar vis någon sjö.

So long så länge :)









Inga kommentarer: