onsdag 17 april 2013

17/4 - Vardagstjockt

Tror och hoppas jag blir klar med bilderna från Alperna ikväll =)

bild från förra årets Gothenburg Horse Show
Ja vardagen är tillbaka, fullspäckad som vanligt -  träningen tog jag tag i direkt i måndags och körde ett Bodycombatpass som känns i kroppen idag kan jag meddela, igår var mitt och Combats 2a tillfälle på Lydadskursen som vi går på GMBK, idag blir det långpromenad i solen efter jobbet och sedan gymmet senare ikväll, imorgon drar min egna hundkurs igång på GMBK - ska hålla en "Aktivering- och Trixkurs" igen (3 torsdagskvällar & 2 söndags-eftermiddagar), på fredag blir det egen träning igen men får se vad jag hittar på för sorts träning. Sedan är det helg och H kommer hem (dock på fredag och inte torsdag som det varit innan). Hoppas på fint väder så att man kan vara ute mycket! Kanske ta ett joggingpass med utomhusstyrka till och med?  Lördagskvällen kommer spenderas med go-gänget på födelsedagsfest hos Daniel och på söndakväll blir jag lastbilschafför och flyttgubbe då det är dax att köra agilityhinderna från klubben till Scandinavium - YES den årliga agilityshowen på Göteborgs Horse Show nalkas med stormsteg!! =) På tal om agilityshowen så testkörde jag och B1 den tänkta banan igår efter att lydnadskursen var slut, den kommer nog bli himla bra, men satans snabb :p Nu gäller det att nöta, nöta och nöta gungan fram till föreställningen - vill inte ha något superman-kamikaze-flyg...


Nu ska jag iväg på 30 min ansiktbehandling på Salong Unik, första av 3 tillfällen som jag redan betalat för via Groupon. Får se om det är nåt att ha =)


**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: