måndag 15 april 2013

15/4 - Back at home & alone

Kom hem från Frankrike och Alpland igår vid lunchtid, en vecka går alldeles för fort! Väldigt skönt att hinna ha en hel dag hemma innan vardagen drog igång igen dock. Vi hann packa upp, åka till Björkö och hämta Combat, bryggpromenera, fika en stund med mamma hemma i Torslanda, köpa hämt-thai från Moon Thai i Vasa och slappa hemma i soffan innan vi totaldäckade redan vid 22:30 - 25 timmar i buss tar ut sin rätt kan man säga!

Veckan i Tinges har över lag varit superhärlig! Lite väl mkt snö för min smak dock och hade gärna haft någon att bränna pist med lite mer - 98% av alla som var med på resan (ca 50 pers) är off-pist-nördar (där även Henning inkluderad) så jag fick hanka mig fram i lös-snön bäst jag kunde från och till. Men som sagt, över lag är jag himla nöjd med resan och vi har haft sjukligt kul mestadels av tiden =)

04:45 ringde klockan i morse och det var dax för H att åka till Sthlm - längtar redan massor till torsdag! Tur att veckan fram till dess är fullpackad med grejer så att det går fort =)

Har hunnit rensa en hel del redan i bilderna från resan iom att det fanns en del tid på bussen, men det är fortfarande ganska mkt att gå igenom och rensa bort ändå + ev redigare lite. Så fort det är gjort kommer bilder upp här och på FB =)



**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: