söndag 17 mars 2013

17/3 - Träning v11

Trots kass start på veckan fick jag ändå ihop 4 träningspass nu när den väl är slut =)

11/3, måndag - Bodycombat
14/3, torsdag - 15 min Crosstrainer, 15 min mage (Nike Training Club-appen), 15 min Crosstrainer & 15 min överarmar med fria vikter
15/3, fredag - Bodycombat
17/3, söndag - 7,5 min mage (Ab workout appen) + Bodybalance

Magstatus för tillfället =)
(bilderna är tagna på morgonen innan frukost)
Fortsätter mitt fokus på mage, överarmar, axlar & rygg, med ett lite extra, extra fokus på mage. Fram till att vi åker till Alperna ska jag köra 15 min mage varje dag är tanken (alltså även hemma när jag inte tränar annat) - när jag kör pass är min plan att köra 15 min mage extra innan eller efter själva passet. Kommer nog att använda Nike Training Club- eller Ab Workout-appen de flesta gångerna, är så enkelt att bara köra igång någon av dem och göra som instruktionerna säger =) men ska även försöka testa på det HÄR upplägget också =)




**CREA DIEM**//Sarah

Inga kommentarer: