tisdag 5 februari 2013

5/2 - Otur i lightversion?

Inne i en liten otursfas?? I morse skulle jag börja min nya frukostvana med en proteinshake från Herbalife. Snabb, lätt och bra frukost med allt man behöver få i sig. Snabbt och lätt förvandlades på ett kick på ett 1-timmasprojekt till mitt stora förtret... Jag skulle flytta behållaren från bordet till köksbänken för att sätta på locket - fick nåt superflippgrepp på kanten av behållaren och hela skiten gjorde en saltomotal i luften och spred sin kibbiga sörja ÖVERALLT (bilden gör det inte rättvist), till och med över hunden som blev både förvånad och rädd (och väldigt chokladklibbig). Sanering av både kök och hund var inte min morgonplan direkt... SUCK!!

Förutom detta så glömde jag shortsen i lördags till Bodycompat-passet så fick köra i min tjocka apvarma mjukisbrallor, glömde visst mina dyra shampoo & balsam på Almedal i söndags och min vattenflaska, märkte jag igår efter att jag tränat och skulle duscha ...vattenflaskan visste jag inte att jag glömt - hittade den när jag letade efter duschgrejerna (som var borta såklart) i kvarglömtlådan ...men det är ju iaf nåt positivt, att vattenflaskan hittades :p 



**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: