söndag 3 februari 2013

3/2 - Träning v5

Tänkte göra ett försök till att skriva upp min träning varje vecka, som en liten motivationsboost till mig själv (och kanske t o m för andra också? ...förmodligen retar det väl en del med...) och för att få lite enkel statistik, får se hur länge det håller i sig ....är ju inte sådär superbra på att hålla mina "blogglöften" till mig själv... Men, here we go!

Månd 28/1 - 1 timma Boot Camp
Tisd 29/2 - 1 timma BodyCombat-lunchpass + ca 1 timma rygg/arm-styrkepass med Henning på kvällen
Torsd 31/1 - 80 min Powerwalk 7,5 km + 1 timma Boot Camp
Lörd 2/2 - 1 timma BodyCombat
Sönd 3/2 - 1 timma BodyBalance

Har kommit igång med träningen bra nu efter jul-uppehållet på 1 månad, Boot campen är ett rätt så kul inslag och omväxling i min vanliga träning, dock inte så jobbigt som jag hoppats... Kan rekommendera RM Boot Camp till dig som legat nere med träningen ett längre tag och tappat det mesta som man kanske hade en gång, till dig som kanske aldrig riktigt tränat alls innan, och till dig, liksom mig,  som vill ha ett avbrott i din vanliga träning, en motivationshöjare eller idétändare till nya övningar/upplägg. Ska se om jag får ihop en lite större utvärdering när "campen" är klar =)

Denna veckan när H är borta i Alpland tänkte jag försöka få in ett träningspass varje dag, planen är för tillfället:

Månd - pw med Hanna 7,5 km + Boot Camp
Tisd - BodyCombat
Onsd - BodyCombat alt egen styrka  & cardio
Torsd - Boot Camp
Fred - BodyAttack alt egen styrke + cardio
Lörd - BodyCombat
Sönd - BodyBalance

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: