fredag 1 februari 2013

1/2 - Konstig ohundig hemmahelg

Så vart det helg och mannen rullar mot en vecka i St Anton, det lilla aset... Men jag e int bitter för det inte... men fruktansvärt avundsjuk!
Nåja mina 2 kommande helger kommer inte vara så pjåkiga heller, och veckan lär gå undan den med, som vanligt.

Om ca 1 timma ska jag & Combat möta upp Kei & discoräven på golfbanan för lite hund-rejsande å snick-snack, efter det lämnar jag in Combat hos bästa Farfar & Farmor som ska passa honom i helgen. Jag ska nämligen ha något så ovanligt som en hundfri helg fasten jag själv ska vara hemma i GBG och till råga på det även umgås med massor av hund-vänner, men även de utan hundar. Konstigt, jättekonstigt, men kommer bli grymt! :p Efter hundavlämnandet blir det förhoppningsvis ett träningspass innan Sofie dyker upp från Kristianstad - får se vad som händer efter det, kanske en cider eller 2 på stan =) ...eller några ton godis?? ;)





**CREA DIEM** //Sarah

2 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Hoppas din helg blir bra trots avsaknaden av hund.. tycker man känner sig halv när man inte har de fyrfota med sig!

-> sv:jag har egentligen inte tränat så mkt alls... det har varit rätt blandat med både bakombyten och vara kvar på samma sida osv... Men så klart, bakombyten har vi ju tränat så det kan ju vara boven, eller det där musboet hon hittade i en tunnel när vi hade unghundsträningen :o
Såg du vad spånet sprutade när hon satsade på tunneln igen? :D

Erika sa...

Hej, Sarah :) Jag vill gärna komma till scandinavium detta året förå kolla på agility :) Vilket datum är det tror du? :) Du har ju tävlat där så du ksk vet ;) Hälsa till finaste Combat!

MVH Erika :)