fredag 21 september 2012

21/9 - Morgongym check!

Sjukt nöjd med mig själv att ha varit på gymmet och kört mitt Fitnessfightpass (inne på dag 17 av 30) i morse klockan 06:45!! Hade jag fått ihop det med Combat på morgonen så hade jag nog kunnat tänka mig att försöka köra 1-2 morgonpass i veckan faktiskt, man vinner ju ganska mkt tid på eftermiddagen om man inte har gymmet att tänka på.... Igår hade hundvakten honom iom att vi var på hockeyn, och då kunde han likagärna stanna kvar till idag när det ändå hade honom såpass sent, vilket gjorde att jag hann träna i morse när jag inte behövde gå ut med honom också, eller lämna honom hemma själv för tidigt (hundvakten tar ut honom runt 13-tiden normalt sett, och jag lämnar honom normalt hemma vid 8-8:30). Skulle jag försöka morgonträna + ha Combat så hade jag fått gå upp vid 5 för att snabbkissa honom utanför porten, åka till gymmet och träna typ 05:30-06:30 + duscha, fixa i ordning mig & byta om och vara hemma igen runt 07:15 för att äta frukost och sedan gå ut med honom vid kanske 07:45, för att sedan lämna honom vid normal tid vid 8-8:30... Hmm, nä, det håller tyvärr inte...
Men som sagt, IDAG var jag där iaf =) Nu kan jag ägna eftermiddagen åt hundpromenad, därefter AW inne i stan och sedan fortsatt lugn kväll hemma hos H

En stor eloge till H som fick med mig i morse 
...och som orkar höra mitt morgongnäll :p

En stor eloge till mig själv som trotts min extrema
morgontrötthet & morgonhumör (dock inte grinig & arg, utan
sjukt ynklig, gnällig och handlingsförlamad) tog mig i kragen
och körde stenhårt!

Helg nu, woopwoop =)

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: