torsdag 5 juli 2012

5/7 - Bilbur till hund säljes

G-line Milan Small - mått: H68,6, B54,5, D73,5 cm (haft i en KIA Cee´d)

Nypris: 4200-4500:-
Säljes för: 2300:-

*Har använts till en berger des pyrenées (43 cm mankhöjd, går ej till större hund)

*Säljes pga byte till större bil och därav större bur, troligen en likadan i storleken större

*Stabil och helt skrammelfri, de täckta väggarna gör att smuts stannar inne i buren istället för att hamna överallt i bagagen och resten av bilen

*Lätt och smidig låsning - 2 nycklar finns. Själv har jag förutom transport av min hund även använt buren som "kassaskåp" till dator osv vid t ex handling på vägen hem från jobbet

*Är framställd ur det mest högvärdiga High-Tech material, enligt stränga kvalitetsriktlinjer (iso 9001) i schweiz. Glasfiberförstärkta plastfogar vattentätt skikt av björk, anti-halk kardborreband för fixering på bilmattan

*Säljes i GBG-området
*Leverans: Hämtas av dig
*Betalning: Kontant vid leverans - ej prutbar!

SMSa eller majla mig (kontaktuppgifter finns på Blocket), så ringer jag upp när jag har möjlighet. MMS/mejlar gärna bilder



**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: