onsdag 4 juli 2012

4/7 - Spontanlunch blev överraskningskväll

Blev en väldigt, väldigt spontan lunch med fina Annette N (med bergéerna Isac & Molly) igår vid Fêskekörkan då jag såg på Ansiktsboken att hon skulle in till GBG efter en tripp till Gekås - Ullared - den dära boken är allt bra ibland :p Blev en kort men mysig stund i solen vid kanalen =) När jag ändå var där kom jag på den briljanta idéen att köpa med mig räkor från Kerstins Delikatesser - sagt och gjort, åkte tillbaka till jobbet 1 kg räkor och en burk aioli rikare, messade H och frågade om jag fick kidnappa honom på kvällen - svar "JA, om det innebär att vara utomhus =) ?"

Smidde en liten överrasknings-plan i huvudet, och allt blev sådära perfekt som jag tänkt mig, förutom att den strålande solen försvann bakom lite kvällsmoln, men det gjorde inte nånting alls eftersom det ändå var varmt och vindstilla. "Ta med både varma och kalla kläder för "utomhusaktivitet" helt enkelt" var instruktionerna han fick innan jag hämtade honom =) Vad jag hittade på får ni helt enkelt se senare  , eller imorgon (fast ni med FB vet ju redan, och ni som känner mig väl kan nog slå ihop ett och ett med tanke på kombon "räkor" och "utomhus" ;p), hinner inte lägga upp bilder nu - ska nämligen iväg till Marstrand med H och titta på eftermiddags-seglingarna, undrar dock vart den stoora solen som de lovat har tagit vägen?? Nåja, varmt är det i alla fall så vi får väl vara nöjda med det och hoppas att solen kikar fram lite senare =) 
So long =)  

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: