fredag 13 juli 2012

13/7 - Luncher, provliggning & mer därtill

Dagarna rusar och här händer massor, i veckan har jag/vi bland annat:

Flytt från det tomma kontoret och ätit luncher med H, B1 och Empa, hakat på lite agilityhäng och grill hos Sonja & Tommie, provlegat med B1 ...nu är äntligen hennes portabla sommarbosatad inköpt och kommer invigas i Norge :p, shoppat vandingspinaler, kört ett Bodycombatpass, haft inne bilen på inmontering av GPS, fått min rumpa och lår knådade med hjärtklappning & svettningar som resultat, tvättat allt inför Norgevandringen och agilitydagarna i Karlstad, och säkert massor av annat både tråkigt och roligt som jag glömt - bland annat så är hela måndagen helt borta från minnet, någon som vet vad jag gjorde då?? :p

B1 shoppar 30-årspresent från mig & hundtjejerna =D
Provligger sommarbostad

Underbara Tommie & Sonja bjuder på grillade hamburgare & en superhärlig kväll
på Halleröd gård <3

Combat tränar på att INTE träna agility
fick köra en snabbis i slutet när alla andra var klara =)

Luncherna har spenderats med finsällskap
nästan alla dagar denna veckan =)

NU minsann, är det S E M E S T E R ...dagarna lär ju inte bli mindre fyllda, ska försöka skärpa mig med bloggandet så jag hänger med i vad jag gör själv :p Dagar som bara faller bort för att jag inte kommer ihåg, vad jag gjorde när, går ju inte för sig alls faktsiskt! :p 


Inga kommentarer: