måndag 4 juni 2012

4/6 - Overkligheter






Ja herre min je... Plötsligt händer det som aldrig skulle kunna hända, men här är ett bevis på att man faktiskt sådär klyschigt aldrig ska säga aldrig... Lite innan 7 i morse var JAG ute och sprang! Känns väldigt overkligt, men jag har ju både "logg"- och fotobevis på det så det har faktiskt hänt på riktigheten minsann.

De första 2 kilometrarna var mer lunk (runt 06:30 min/km) än jogg/löpning iom att Combat behöver rastas utan att stressas i början, men de 4 sista låg jag runt 04:50 i snitt-tempo - gött nöjd (och svettig)

Men, tro nu inte att det är nog med overkligheter, nej, nej, när vi ändå håller på kan man ju lika gärna slå hål på några overkligheter i ett kör liksom, så nu är jag även anmäld till Midnattsloppet här i GBG i augusti, 1 mil mitt i natta mitt i stan... Mitt första lopp ever! En bra motivationsdrivare för att hålla igång löpningen under sommaren =)

Herreguuu, jag som började min springkarriär bara för knappa 8 veckor sedan och sprungit lite från och till sedan dess - ganska mycket "till" det senaste faktiskt iofs - kommer en mer ren "träningslogg-blogg" i dagarna :)








**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: