tisdag 12 juni 2012

12/6 - Telepatiblogging??

Ja, när kommer det egentligen?? Längtar till den dagen bloggen kan skrivas genom tankeöverföring...!

Jag vill skriva om förra veckans lydnadstävling, jag vill skriva om lördagens agilitytävling, jag vill skriva om söndagens inoff lydnadstävling på GHU´s KM, samt vårat "föråk" i agilityklassen, jag vill skriva om min egna träning och jag vill skriva om massor av annat smått å gott - och inte minst vill jag lägga upp och visa både bilder och filmer från de olika tävlingarna osv... En vacker dag när du kikar in här igen så ligger det hux flux uppe ...hoppas jag :p
Igår kväll hade jag egentligen haft tid att göra allt ovanstående, men valde faktiskt att för en gångs skull lägga kvällen på att sitta i soffan framför en film, under en filt med jordgubbar, vaniljyoghurt och en kopp te - då hade jag under dagen hunnit en jobb-tur och retur till Jönköping (körde 05:30!), kört ett Bodycombatpass 17-18:00 och varit ute 1 timma med Combat (med troligt personligt rekord i "hinna så kort som möjligt, på så lång tid som möjligt"), så var klart värd en kväll i soffan =)

Snabb lunch nu, sen om ett tag styr bilen ner till Kristianstad för att kunna vara på plats för jobb 07:00 imorgon bitti - passar på att bo över hos Sofie som jag ska plocka upp i Hässleholm på vägen ner =)


**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: