söndag 15 april 2012

15/4 - Springpremiär!

Sjukt nöjd, och levande. Första springrudan på 10 år, och egentligen kan jag nog säga att det var första "riktiga" rundan någonsin. 43,48 för ca 7,3 km i ganska så kuperad miljö och jag hade kunnat fortsätta både längre och i minst samma takt ett tag till när vi kom till mål. Hmmm, man kanske ska bli en springare trots allt ...jag som tyckt det varit så sjukt tråkigt innan? Men med facit i hand så var det allt rätt skönt, + att det är en bonus att man kan kombinera det så bra med att samtidigt motionera och aktivera hunden - tidsoptimering, I like =) Bra att ha ett till träningssätt att lägga till i registret - pass på gym, styrka & cardio på gym, styrka hemma samt cardio ute (promenader (snabba) borde väl ingå också, men det är ju en hundägares vardag, så för min del räknar jag inte med dem) - ju fler träningsmöjligheter man har (som man tycker är roliga), ju färre ursäkter har man till att inte träna. It´s all in your mind!! Less whining, more training to the people! Amen!

Redo!
Inte ultimat att springa i Easy Tones dock, måste skaffa springskor
om jag ska fortsätta med detta

DONE and H A P P Y!

Springkompisarna =)
Statistik med Funbeat-appen

Inte nöjd med bara springandet
hemma blev det en HÅRD kvart med Nike Training Club-app


POOW - I´m a REBEL ;p

Kvällsmat - nomnomnom
Tack Hanna, bästa B1, för att du lurade ut mig på detta häringa påhittet - vi hakar absolut fler gånger!

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: