torsdag 5 april 2012

5/4 - Yeeei, it´s back!

När jag upptäckte att min plånbok var borta så ringde jag till butiken där jag högst troligen glömt den, men icke sa nicke, där hade de minsann inte fått in den. Kände dock att tjejen jag pratade med lät väldigt osäker och utan direkt koll, och tycker också att det är konstigt att ingen försökt handla från korten om det nu varit en oärlig person som hittat den - den var ändå borta i 1 dygn innan jag märkte det och spärrade allt ...så har hela tiden haft magkänslan att den MÅSTE finnas kvar på XXL Vildmark och att tjejen jag pratat med inte visste vart hon skulle kolla efter kvarglömda/inlämnade saker helt enkelt.

Här om dagen var jag i Sisjön och passade då på att gå upp till butiken och fråga en gång till för säkerhets skull - vips sa det och plånboken var i mina händer igen =D



Always trust your gut, and never give up hope!
Happy me!

**CREA DIEM** //Sarah


1 kommentar:

Linda, Inez, Drömma sa...

Vilken jäkla rööta :)
Tur att det finns ärliga människor!

Glad påsk å tack för omtanken i min blogg <3 kram