tisdag 3 april 2012

3/4 - Vandringsuppstart

Gymmet nu, sedan en promenad med Hanna och därefter käk och uppstarts-planering hemma hos Hanna inför Norgevandringen i sommar =D Efter ikväll hoppas jag kunna berätta lite mer om vårt äventyr ;)

Har redan inhandlat den första pinalen...


...kommer vara lika glad varje morgon när jag äter min havregrynsgröt ur denna :p Har börjat få en fling för just starkt limegrön - så nu är nog mina favoritfärger; rosa/cerice, turkos och lime - i helst i så knalligt som möjligt =D

Var inne snabbt på XXL tidigare idag och kikade på vandringskängor - provade en Viking och en Haglöfts, gillade båda på olika sätt. Gaah, lika svårt som att köpa pjäxor typ ju... Ska kika och testa runt lite mer och se vad det blir, har kommit fram till att jag måste ha en hög känga i alla fall, en till resa med konstant dyngblöta fötter i 5 dagar vill jag helst inte ha efter Kebnekaise i mina ankellåga Salomonkängor, som de dessutom nog glömde Gore Tex-materialet för någonstans i tillverkningen...

Chip å hej =)


**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: