onsdag 28 mars 2012

26/3 - Egoboost x 2

Igår hände det igen, fast denna gången i omklädningsrummet - en tjej som jag såg stod bakom mig på Bodycombatpasset berömde mig för min teknik och undrade om jag var instruktör :) När jag berättade att det inte var så (och Linda, självklart tackade jag, helt utan "ursäkter" ;p) så tyckte hon att jag absolut skulle bli "-Du har ju mkt bättre teknik än flera sv de som faktiskt är instruktörer" :) Blev såklart jätteglad och vi pratade en stund, tipsade bl a om lite olika instruktörer på olika anläggningar som jag tycker är extra bra och pushade lite för att hon borde våga sig ut i gymmet och även köra styrketräning. Vill man ändra på sin kropp/gå ner i vikt är styrketräning väldigt viktigt, vilket många tyvärr missar. Hoppas jag träffar på henne igen framöver så jag kan kolla om hon vågat sig på't :)
Ja, detta var egoboost nr 1 att berätta om idag :D

Egoboost nr 2 är, tadadadaaaaam - Idag flög jag till Sthlm UTAN att ta ett lugnande piller :D JAG gjorde det, helt på eget bevåg och det kändes faktiskt himla, himla bra!! :) Inte på långa vägar att jag tyckte om det, att flyga alltså, men det var liksom helt OK på nåt sätt trots lite handsvett och spända muskler då och då. FÖRBANNAT NÖJD kan jag lova!! Hemresan ska gå MINST lika bra har jag bestämt!!

Resten av dagen har bestått av monterbygge - jag är alltså uppe i Sthlm på jobb tisd till torsd - på Kistamässan. Kom ifrån montern vid 19 och har tillbringat resten av kvällen med kollegorna med käk å tjöt :) Nu är allt klart inför morgondagen och ögona går i kors, dags att sova helt enkelt :)
Nighty!

...som vanligt när jag mobilbloggar kommer troligen bilderna hamna huller om buller (efterredigerat i ordning), men det är iaf lite blandat med träningsbilder, mina nya fiiina träningsskor, vindrickarträning på hotellet (är ett hopplöst fall), flyget, min "kontorshörna" i stökig ofärdig monter, och årets första ballerinasko-bärande :D











2 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Bra Sarah, du klarade det :)
Himla kul med beröm, om någon lägger tid på att säga det oxå, så måste det sett jättebra ut!

Sandra sa...

Fan vad grym du är!