måndag 27 februari 2012

27/2 - Agilityshow in Scandinavium in pics

Så var årets agilityshow på Scandinavium och Gothenburg Horse Show över för denna gång - grymt bra jobbat alla inblandade!! Så stolt över att vara med i Sveriges i särklass klart bästa hundungdomsklubb - Göteborgs HU!! :)

Hinner inte skriva så mkt just nu, men här kommer iaf lite najsa bilder.
 Filmer och lite bättre rapport hoppas jag få ihop ikväll efter att jag varit på Sveriges i särklas bästa vuxen-hundklubb - Göteborg Mölndals BK, och planerat min & Annas lydnadskurs  =) 


Eget rum såklart
 ...som annars används av Frölunda Hockey minsann

Redo för arenaentring!

Let the show begin!

Fullsatta läktare

Bilderna under är tagna av duktiga Johanna Kempe
Instagram-redigerade av mig




WHAT is that??!!





Summa summarum i mycket korta drag är iaf att vi är väldigt nöjda med showen och jag är mer än nöjd med Combat!!



**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: