lördag 25 februari 2012

25/2 - Direkt från Scandinavium

Det blev medium mot large i dagens final, large vann till slut efter en väldigt jämn och spännande omgång.

Combat skötte sig utomordentligt men snurrmatte glömde rätt väg i slutet av banan 2 av 3 omgångar :p

Nu är Combat hemlämnad till världens bästa hundvakt av världens bästa Ida & Cecilia, och jag hänger kvar på Scandinavium med goa klubbkompisar och njuter av vackra hästar och härlig atmosfär. Saknar allt blomfunktionärstiden, och hästtiden en del.









3 kommentarer:

erika sa...

Jag åkte dit men biljetterna var slut! Jag får vänta ett helt år till... Snyft. XC

Anna sa...

Gud va roligt! Måste va häftigt att ha "uppvisning" i den arenan.. lätt adrenalinkick, eller? ;)

Såg jag en schappe med, eller såg jag i syne?

Linn Ingvarsson sa...

Det var superkul att se, det passar så bra med en sån här show för att bryta av lite mellan alla hästuppvisningar (:

Jag har ju själv tävlat agility så jag har koll på reglerna men det skulle nog vara kul för publiken att få en snabb genomgång på reglerna så att de ser vad som "egentligen" händer mer än att de hoppar eller ej (: