lördag 18 februari 2012

18/2 - Partypeppad!!

Partypeppad, Partypeppad, Partypeppad, Partypeppad, Partypeppad, Partypeppad...
Njä, men försöker bli iaf.

Vädret har varit förjäkligt i Gbg idag, men har haft en himla bra dag ändå :) Började med stenhård Bodycombat 10:00 i morse, därefter semlafika på Brogyllen i stan, sedan kom Alingsås upp och hälsade på, istället för att jag och Hanna hälsade på i Alingsås som planen från början var - bästa Jenny och Chili :) Det blev blaskpromenad på golfbanan vid klubben och sedan matlagning hos Hanna - 2 rätters minsann ;)

Snart framme vid festen hos Martin nu. Hoppas på lite mer pepp när jag väl kommer dit :)
Träningspeppad är jag i alla fall igen nu efter 4-dagars-dippen, gött!! :)

Stay with the fight

2 kommentarer:

Paulina sa...

Bodycombat kan nog vara det häftigaste jag testat på! :)

Sandra sa...

Jag bor i Fredriksdal. Ovanför backarna vid Willys och Sportlife Almedal. Födelsedagen var jätte fin och även gårdagen då vi firade. Så idag blir det vila första halvan av dagen och hundträning andra ;) Hoppas du hade kul på festen!