lördag 11 februari 2012

10/2 - Ensam hemma, fast ändå inte

Tog en ensam-hemma-kväll-ikväll, riktigt skönt faktiskt. Faaast, en sanning med modifikation dock, har ju alltid Combat som sällskap - och ikväll har vi även utökat kvoten från 1 hund till 3 hundar :) Fick snabbrycka in som Stella- & Frejavakt för Elin som åkte till Sthlm idag - tjejerna blir här till söndag fm.

Har även varit en vända på gymmet. Blev 13 min Crosstrainer , 10 min mage, 10 min Crosstrainer & 15 min mage i följd utan pauser - hög puls och brännande muckler, I like! Anledningen till att jag delar upp crosstrainern är att kunna hålla väldigt högt tempo hela tiden - jag får ut mer av att köra i 10-13 min intervaller med styrka emellan, än att köra samma totala tid fast först bara Crosstrainer och sedan bara styrka , i alla fall i vad jag vill ha ut av min träning, vill man bara bygga baotamuckler är det inget upplägg att rekommendera :p
Passade på att koppla av en stund i bastun med hårinpackning - 110 grader, puuh, klarade knappa 10 min :p
Smörjde in mig med The Body Shops "Body butter chockomania" (hette nånting med choklad iaf) efteråt som jag fått ett prov på - yuuuuäck! luktar inte gott alls. Do noot buy!

Efter träningen gick jag promenad nr 2 med hundarna och landade sen i soffan med en påse chips och en burk Coca Cola (mooahahaa) framför det som var kvar av 2a delen av QX Galan.

Timmarna går och jag gör inget vettigare än att halvglo på TV, men nu får det va nog, time for bed. Planen är Bodycombatpass 10:15 imån bitti om jag orkar upp...

Fredagsnöjd =)



Fredagsstark


Fredagsvinge


Fredagsmord


Fredags-killers


Inga kommentarer: