torsdag 5 januari 2012

5/1 - Morgonstund

...har guld i mund.
Stolt att jag tagit mig upp i tid i morse (07:15!!)! Det är verkligen skönt att kunna ta det lugnt på morgonen, äta frukost och dricka te sittandes i lugn och ro innan dagen startar på alvar. Händer kanske 5 ggr/året för min del.

Sofie och hundarna snusar fortfarande, rätt mysigt att höra dem :) Gillar att ha mina fina inneboenden här :)

Halvdag på jobbet idag, sedan blir det långpromenad med Combat, födelsedagsmiddag för Farmor och efter det styrke- och cardioträning på gymmet ikväll. Sofie och Vilja kommer vara på MyDog hela dagen, där vi även var igår kväll i nära 3 timmar och hade genrep med GHU. Känns lite konstigt att varken vara med-ansvarig på något sätt och att inte själv vara med med hund, men även himla skönt. På lördag och söndag kommer jag agera domare på vår agilityuppvisning, samt stå i Göteborgs Hundungdoms monter - Combat kommer att vara med inne han också :)

Ha en fin dag :)

Inga kommentarer: