måndag 2 januari 2012

JANUARI 2011

Massor av snö och is långT ut på havet vilket resulterar i många och långa promenader med hundar och vänner, vi visar freestyle & agility på MYDOG alla 4 dagarna och Sofie droppar idén om att bestiga Kebnekaise, går på förhandsvisning av "Svaleskär" på SVT-huset med nästan hela härliga TV-teamsgänget + skådisar, Svaleskär har premiär på SVTs Barnkanal och jag har premiärvisning hemma med 13 st 2-beningar + 14 st 4-beningar med bubbel och snittar i min lägenhet, spelade beachvolley med Chrille + Karin m fl och fick blodad tand, skrev ett inlägg om att jag började fundera på kastrering av Combat, var på agilityläger med Hanna, Rosa, Sonja, Anna, Elin m fl hos Jenny i Lotushallen, tränade mkt lydnad med Combat inför LK1 och hade min första träff med min personliga tränare på gymmet, det blev även lite festande och många filmmyskvällar med kompisar.

















Programmet börjar 1:40 in i filmen






En månad jag minns med mkt glädje, mkt hund, fart och fläkt =)


**CREA DIEM** //Sarah

1 kommentar:

Anna sa...

Men, min kommentar bara försvann!? :(( Grrrr

Ehm, skrev först att det var många roliga bilder =)

Sen skrev jag att jag använder iMovie, men om du har PC så rekommenderar jag Studio 10 (eller nån senare version). =)

GOTT NYTT =)