lördag 21 januari 2012

20/1 - Hockey & bitter

Var för seg på att ta mig ifrån jobbet i tid så det blidde ingen träning idag heller (och inte igår) men annars har kvällen varit så bra som jag tänkte att den skulle bli (så när som på att min buss var 16 MINUTER för sen in till stan *ARG*) :)
Frölunda vann med 2-1 och i pauserna blev det både morotskaka och te, och räkmacka och 1 cider - gratis är gott, Emma och jag tackar å bockar :p
Efter matchen mötte jag upp bästa B1 som var bitter, eller nej sorry, PÅ Bitter ska det ju va ;) Lite lagomt chillande sådär och 1 cider till - dock inte gratis denna gång, men gott ändå :)
Precis midnatt nu och redo för John Blund. Hoppas att ha egendiciplin nog att ta mig upp till Bodycombatpasset som börjar 10:00 i Majorna, vilket betyder att jag behöver gå upp senast 08:30 för att hinna äta frukost, gå ut med C och sedan köra till gymmet ...uscha! Därefter får jag se hur dagen tar form, men det blir iaf inte en tur till Resö som vi funderade lite på, så långt vet jag :)

Nighty!


Inga kommentarer: