tisdag 17 januari 2012

17/1 - Varning för Sarah Lorentzen

Redigerat 7/3 2013
**Nytt inlägg om halsbandet hittar du HÄR, äntligen har jag fått halsbandet!


Nu har jag tröttnat! Jag är en ganska så snäll och beskedlig varelse som vill tro gott om alla, men när man missbrukar min snällhet på något sätt - vare sig det är ett företag eller privatperson, så går det till en viss gräns sedan är jag inte lika snäll längre...

Nu går jag alltså ut och varnar för Sarah Lorentzen - danmarks agilitydrottning.

Den 22/4 2011 köpte jag ett av hennes pärlhalsband (för er som inte vet gör hon hundhalsband och säljer på tävlingar) som hon sålde på Gåsahoppet, dock var det lite för litet så hon skulle förlänga det och skicka hem till mig i efterhand. Jag betalade de 300:- kontant på plats och litade på att det skulle gå smidigt...
Tiden gick men inget halsband kom - nu efter att jag mejlat henne både på Facebook 3 ggr och även skrivit i hennes gästbok på hemsidan har det fortfarande inte kommit något och jag får inte ett endaste svar tillbaka, trots att jag ser att hon är aktiv på sin Facebooksida och alltså garanterat läst vart enda mejl.

Summan av kardemumman: Köp ALDRIG någonting av Sarah utan att få det rätt i handen på plats! Själv tänker jag aldrig köpa någonting av henne eller gå kurs eller i något avseende rekommendera henne för någon annan någonsin! 300:- må tyckas vara en löjlig summa - men det är inte summan det handlar om utan det nonchalanta och dåliga beteendet hon uppvisar mot kund.
Det är inte bara jag som blivit "lurad" på liknande sätt av henne, så detta är tyvärr ingen engångsföreteelse.

OBS: Om någon undrar så är det är INTE olagligt att gå ut med namn på personer eller företag som man råkat illa ut för - så länge man talar sanning och har belägg för det man säger är det fullt lagligt! Känner dock att det blir lite too much att gå ut med bild - men är man någorlunda i agilitysvängen vet man vem Sarah är...

**Nytt inlägg om halsbandet hittar du HÄR, äntligen har jag fått halsbandet!

**CREA DIEM** //Sarah

1 kommentar:

Ann-Sofie, Pascal & Kaos sa...

Fan vad surt!