lördag 14 januari 2012

14/1 - Gubbsport!!

Inte riktigt klokt - Sarah Marléen
Carlsson ligger i sängen redo att sova! Klockan är 23:20 och till på köpet är det lördag! Inte riktigt klokt...

Är ganska nyss hemkommen från en medlemsaktivitet för GMBK - bowlingmästerskap och tacco-buffé. Haft riktigt kul ikväll trots att jag inte vann ...bowling är en riktig gubbsport har vi enhälligt kommit fram till - både vi icke-gubbar men även gubbarna. Dock var jag faktiskt bara 5p efter gubben på 3e platsen, så hade jag inte spelat så ovanligt kasst hade jag hamnat på pallen ;p
Totalt tror jag vi var runt 30 glada personer och snittåldern ser ni på bilden ;)

Innan bowlingen har jag varit en vända på gymmet och kört ett CX30-pass (30 minuter mage, rygg, ben), 20 min på crosstrainern och sedan ytterligare 12 minuter mage, efter gymmet blev det ca 5 km powerwalk i solen uppe i Skatås med Combat och halva GBG.

Nu är klockan 23:45 och det ser ut som jag kommer klara min första "gå-å-lägga-mig-innan-00" för 2012!! Imån ska jag nog kosta på mig en Trisslott :D

Nighty!


- Posted using Blogger from my iPhone

Inga kommentarer: