tisdag 10 januari 2012

10/1 - Dislike Halmstad & Asien

Stenhårt Bodycombatpass igår - Pontus sista  =(  Just nu gillar jag inte Halmstad dit Pontus nu flyttar sitt instruerade, och jag gillar inte Asien där Sussi Pe befinner sig till i alla fall mars, kanske längre. Båda mina absoluta favoritinstruktörer är alltså borta - BIG dislike =(  Dock glad för deras skull såklart =) Tur att Asma Frölunda finns kvar i alla fall, och även Sandra Majorna. Finns en del andra helt OK instruktörer också, men passen ska ju även stämma med tid och plats osv för att man ska kunna gå - killen som teamade med Pontus igår (Micke?) var riktigt bra, men kör bara på Backaplan (gymmet som tog min gym-oskuld för ca 6 år sedan och även startade min BC-besatthet - faktiskt just för Sussi Pe) vilket ligger helt fel i förhållande till där jag bor och jobbar nu.
Jaja, nog om det, men det är helt enkelt så att instruktören gör passet - det spelar ingen större roll hur bra passet i sig egentligen är om man inte tycker instruktören är bra.

Båda favoriterna!
Bilden tagen HÄR ifrån


Anyway - passet igår var som sagt stenhårt och idag värker det både här och där, I like!
Nu ska jag in till stan och ta en fika och bio med Mamma Bergakungen, ska se Tintin - finally, har velat se den sedan den kom i typ oktober :p

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: