söndag 11 december 2011

11/12 - Mañana, shopping & nattrensning

Fredagsplanen gick utomordentligt bra och kvällen blev helt perfekt om man bortsåg från vädret då, men annars grymt sällskap, grymt god mat, grymt goda drinkar och grym avslutning hemma hos Hanna i soffan framför Lejonkungen i 3D på super-TVn (att båda somnade efter knappt halva filmen behöver vi inte prata högt om dock)

Drink-orgie :p

Mätta blev vi - I can tell

Jag vet varför Hanna köpt en 3D-TV
för att kunna dölja att hon sover såklart :p


Hanna passade Combat igår när jag tränade och sedan mötte upp mamma Frölunda Torg för lite shopping och fika, tuuusen tack kompis!!. Hittade lite smått å gott, och skulle lätt kunnat festat loss för flera 10-tusentals kronor ...om man haft det vill säga. Nu blev det lite kläder på Saint Tropez som mamma köpte till mig i julklapp, ett armband frön Snö, en cardigan från Saint Tropez (som jag köpte själv alltså), en plånbok från Tiger och lite annat småbös. Hittade en supersnygg klänning från Diesel som jag inte kan släppa ur tanken ...ska överlägga min ekonomi lite och se om den kan få bli min :p
Snabbfika hemma hos Hanna och sedan hem för omsvidning inför kvällens glöggmys (med Coca Cola & chips för min del :p) hemma hos Nina. Vi kollade på Så mycket bättre, spelade julklapps-spelet och myste i massor, det var jag, Nina, Karin, Martin, Tärby, Anna, Sandra och Fong.
Tack för en himla najs kväll <3 Väl hemma vid midnatt fick jag ett litet ryck ...och städade/rensade min garderob ...fram till 05:30 ...fullt normal nattlig syssla tycker jag allt.

En del av rensningsresultatet

Idag har jag fortsatt i mitt rensande -hur mkt skit kan man samla på sig egentligen, och varför sparar man massor av kläder som man vet att man aldrig kommer att använda igen? Nu är iaf massor av skit slängt och kläder inlämnat i Myrorna-containern.
Combat och jag har gått vår sista långpromenad på ett tag nu då han ju kastreras imorgon, med tanke på vädret som ser ut att fortsätta så här ett tag så gör det inte så himla mkt att det blir korta koppelpromenader ett par veckor framåt, men kommer troligen få lite långpromenadsabstinens ändå, både han och jag. Får köra mer träning på gymmet helt enkelt och mer hjärngympa för Combat så vi håller oss i chack =)
Kvällen har spenderats på kalas för ena kusinen i Lerum, 19 stora år är han nu och ska flytta hemifrån om några veckor - ända upp till Sthlm minsann. Man kanske skulle haka på? :p

Avslutar med att säga JÄTTEGRATTIS till min bästa lydnads-team-mates Anna & Tina (sistnämnda gick vi långrundan med idag by the way) som båda tävlat LK2 idag, fast på olika tävlingar - och BÅDA kammat hem 1a plats och 1a pris med topppoäng!! ...får se om jag själv vågar mig ut och tävla nu, när man har den prestationsångesten på sig :p


**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: