tisdag 22 november 2011

22/11 - Bodycombat-vikarie & Mikke da maaan

Förutom jobb idag har jag även hunnit med träning på Sportlife Östermalm (tyvärr rätt tråkigt Bodycombat-pass utan minsta mixning och supertråkiga deltagare, men kul att instruktören trodde det var jag som vickat för honom nu när han varit sjuk och sedan proppsade på att jag absolut måste bli instruktör :p) och middag på "Thank God it´s Friday" (väldigt likt Hard Rock) med Mikke. Mätt så det räcker och blir över kan man säga. Lika najs som alltid att hänga med Mikke da man, imorgon ska jag på möte bortåt där han jobbar så vi har spikat en lunch också. Det är nog det tråkigaste med att vara iväg och jobba såhär, att det blir mycket äta ute ensam och mkt att vara ensam över lag - men i Sthlm har jag tur att ha flera vänner och även släkt  =)

Mikke da maaaan

Some brownie for the blondie 

Nu är det sovtajm. Imorgon blir det som sagt lunch med Mikke och på kvällen Bodycombat SATS Hötorget för en instruktör som min favvo-instruktör i GBG har rekommenderat - ska bli intressant =) Ska nog försöka hinna med lite shopping innan träningen med... :p

Ciao å nighty

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: