lördag 3 september 2011

3/9 - Fitnessfight dag 3 av 30


Mat
Hade redan bestämt att maten idag skulle bli åsidosatt i o m att lunchen skulle ätas på stan med Ida och att jag och Andrea skulle fira varandra på kvällen på restaurang. Och som jag skrivit innan så kommer jag inte vara total-slavisk under FF-schemat och vad man "får" och inte "får".

Frukost
Fiberhavregrynsgröt med blåbär och lättmjölk
1 ägg

Mellanmål 1
Några cashewnötter

Lunch
Kyckling- & räksallad med bulgur på Adams Café Frölunda torg
En skvätt rhode island-dressing
1 litet vitt bröd

Mellanmål 2
Knäckebröd med kalkon

Middag
Sjöbaren i Haga
Förrätt: delade en musselsoppa (i stort sett åt jag bara musslorna och ingen sås)
Varmrätt: Havets Wallenbergare med duschesspotatis
Efterrätt: delade en pannacotta med blåbärsglass & björnbär
Dricka: en Coca Cola (som jag lämnade mycket på dock) + maaassa vatten

Kvällsmat
Knäckebröd med rökt skinka



Havets Wallenbergare

Efterrätt att dö för =)

=)


Träning:
Tränade med Nina och en kompis till henne idag. Riktigt kul var det och de stackarna som var på gymmet samtidigt som oss idag önskade nog att vi skulle försvinna snabbast möjligt med allt vårat flams och trams ;) Bra träning blev det iaf och KUL hade vi =)


Styrka - Fitnessfightprogrammet Fustra
Planka: 1x2 min, 1x1 min
Smal benböj: 10 kg

Pull over: 4 kg
Lateral raise:  3 kg
Reversed crunch: 15x2
Bred knäböj med hantel mot bröst: 10 kg (körde med 10 kg i båda omgångarna med bred knäböj)
Crunch: 25x2
Triceps-press: 4 kg

Kondition:
Crosstrainer: 2x10 min



Tightare fightare ;)



**CREA DIEM**//Sarah

Inga kommentarer: