tisdag 13 september 2011

13/9 - "Favorit" (!?) i repris??

BodyCombat from HELL igår, fysatan å helskotta vad jobbigt! Dog minst 5 ggr under 1 timmma, typ. Kollegan som jag hade lurat med skyller på mig för att hon inte kunde somna igår pga endorfinpåslaget.
 S & P hade lyckats kombinera ihop alla de tyngsta och mest högintensiva låtarna någonsin på ett ungefär.
...Men bara för det så kör jag på med exakt samma mixpass ikväll igen, då S kör en "favorit" (!?) i repris och  teamar med A Frölunda. Kommer vara såååå värd det planerade Thairestaurangs-besöket efter det sedan, med Andrea, Sebastian & förhoppningsvis P =) Mmmm kycklingwok med grönsaker på het panna med liiiiiis!

Både igår och idag körde/kör jag även FF-progarmmet såklart, dock bara med 1 konditionsdel =)

Provade en ny Kesella-blandning för min del nu till mellanmål by the way - med äpplebitar och kanel. Resultat gott! =) (bananmoset vinner fortfarande dock)

...väntar för övrigt på på att den där tiden för ikapp-bloggning ska komma, går sådär just nu dock tyvärr med allt inplanerat och sena kvällar i veckan.

Off from kontoret nu till Peak-butiken för att prova 2 par jeans som jag beställt och sedan dra till el gym =)
BAAAM!


**CREA DIEM** //Sarah

2 kommentarer:

Sussis träning sa...

BC är nog det jag får störst endorfinpåslag av överhuvudtaget! Så jäkla kul! :)

Fia sa...

Jag hade gärna testat äppelbitar i kesellan, men tål inte spec mkt frukt :-/ Men jag tål banan och jag gillade ditt tips om mosad banan o kesellan. Det har blivit min favorit också :-) Toppat med lite frukt & nötmix så är jag i himlen ha ha..

Ang kupan, så tror jag nästan att det är tvärtom när det gäller modeller.. du ser sällan en seriös agentur med storbystade kvinnor... och spec inte sportmodeller, det känns inte lika atletiskt. Men jag förstår vad du menar.. been there, done that ;-)