söndag 11 september 2011

11/9 - Det kommer mera

Fullproppad härlig helg med diverse olika påhitt, kuligheter och nödvändigheter =)
Ska göra mitt bästa för att blogga ikapp, har även förhoppningsvis en "hunduppdateringsblogg" och en "vardagsblogg" på G oxå (frågan är när dock, veckan är redan fullbokad med grejs), förutom allt det häringa träningsbloggandet som blivit nu det senaste... Snääälla kan någon ge mig en klon tack??!

Blev inte ens hälften av alla To do idag
Men det viktigaste iaf =)

Tränat på enligt FF-schema fred, lörd och sönd och ätit rätt så OK med lite undantag som varit planerat sedan innan. I lördags körde jag träning i nästan 2 timmar varav premiärtestade Les Mills nya "core"-pass CX30, körde FF-passet + ytterligare 10 min kondition mellan styrka 2 och 3. Utöver det har jag sammanlagt gått 1 mil både lörd och sönd, samt troligen bränt lite kalorier under storstädningen hemma idag med :p

...stay tuned

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: