tisdag 30 augusti 2011

29/8 - Tåfis-dag

Ligga vaken flera timmar, sova dåligt de få timmar som blev, vakna 07:30, ta mig upp, klä på mig, sminka, frukostmacka i handen på hundrunda, ÖÖÖÖSREGN PANG, inga regntäta kläder, TOTALDRÄNKT, vända hem, totalombyte, omsminkning, iväg till kontoret för att hämta kollega, köra till Malmö i mycket ösregn (med sovande kollega), skräpmatslunch, möte typ 40 min, köra tillbaka till Gbg (med ett sko- och strump-shoppingstopp), lämna kollega på kontoret vid 17:30, hem, hälsa på glad hund, ner till tvättstugan, på med 2 maskiner, powernappa 20 min, hänga tvätt, 2 nya maskiner, städa/dammsuga, vika tvätt, hänga tvätt, 2 nya maskiner, strömmen stängs av 12 min för tidigt, vrida ur 1 ton vatten ur ocentrifugerade lakan, handdukar och badlakan, upp å hänga dyngblöt tvätt så gott det gick i lägenheten, ut med Combat i regnet, vika/hänga in all torr tvätt, rensa och sortera garderob-ryck, tvätta hår, sminka av - 23:30 sitter i soffan.

I natt kommer jag garanterat sova gott iaf :)



Nyköpta tåfis-strumpor från Kari Traa :D

Go natt!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: