fredag 8 juli 2011

8/7 - Semestermejlet ute!

"Hejsan
Nu är det semestertider för i stort sett hela Sverige, och så även för oss - vilket alltså innebär längre leveranstider.
Vi kollar mejlen några gånger i veckan och kan även vid väldigt brådskande och akuta ärenden nås via mobil.

Vi ber er att ha så mycket framförhållande som möjligt på leveranser som ska göras i v 31, 32 & 33.
Vecka 33 är vi tillbaka med full styrka igen.

Hoppas ni får en riktigt härlig semester, det tänker vi ha =)


Vänliga Hälsningar från xxx- & xxx-avdelningen på xxx
XXX XXX
XXX XXX
Sarah Carlsson, (v 29 nås jag inte alls då jag klättrar på Kebnekaise, v 30 befinner jag mig ev utomlands och kan även då vara mer svårnådd) "

Det här med att mejl och mobil kommer att vara tillgänglig har inte jag har några problem med alls och väljer helt själv, det gör ju att man blir mer flexibel även när man egentligen jobbar och kan ta en dag "ledigt" här och där när det behövs =)

Första semesterkvällen kommer spenderas med bio, "Poppers Pingviner", och fika med den vän jag känt allra, allra längst och alltid vet kommer finnas i vått och torrt, hur sällan eller ofta vi än hörs eller ses =) Bästa Emma R!




**Like it, love it** /Sarah

Inga kommentarer: