måndag 4 juli 2011

4/7 - Hemma från Gojtland

Klockan 3 kom vi hem i natt - helt slut efter långa, långa dagar och närmare 5 timmar bakom ratten. Jag. Combat & Lira totaldäckade på 2 röda sekunder och sov till 10 idag då Lira blev hämtad. Tog en runda med Combat och sov sedan vidare fram till 12, det var stört omöjligt att hålla mig vaken. TUR att jag har möjlighet att göra så med mitt jobb när det krisar.

Jag har haft en jättebra helg, trots lite dramatik här och där. Tyvärr hann vi inte med allt som vi tänkt eftersom tävlingsdagarna var betydligt längre än vad vi räknat med, men jag är väldigt nöjd ändå =) Tråkigt för dem som inte varit på Gotland innan bara som inte fick se mer än stugorna, tävlingsplatsen och vägen där emellan ungefär.

Tävlingsmässigt är jag mestadels väldigt nöjd, har fått stå överst på pallen 2 gånger med pinnar, och kommit precis utanför pinnplats i ett lopp - alla 3 placeringar med 3 olika hundar i olika storlekar =)

Veronica Maggio-konserten var magiskt bra, en solklart 10a av 10 möjliga - hade kunnat vara iaf 30 minuter längre dock.

Det blir bara denna pyttekorta uppdatering nu, ska snart iväg med Hanna och ev några till och picknicka nere vid havet och bara slappa efter de intensiva Gotlandsdagarna - välbehövligt för både oss och hundar. Combat har knappt rört en fena på hela dagen idag, extremt sällan det händer :p

Nästan hela gänget på rastningsrunda på Oskarshamns BHK
innan vi börjar färden hemåt




**Like it, love it** /Sarah

Inga kommentarer: