onsdag 22 juni 2011

21/6 - Yes, nu har vi provlegat

Har ju missat att berätta att vi nu har tält kirrade till Kebnekaise :D Igår efter jobbet träffades jag, Emma, Sofie, Hsnna och Jeanette uppe på klubben i näst intill orkanvindar (minst, tror nästan det var trombvarning ...eller inte, men skit samma, det blåste MYCKET iaf) och satte upp de båda tälten som Hanna och Jeanette fått tag på. Upp kom de förvånansvärt snabbt och smidigt, trots vinden och en knäckt stång, sedan provlåg vi dem för att känna på storleken (förlåt för min dåliga humor, skyller på att jag är trött ...fast jag inte är det). Båda tälten kändes hur bra som helst och vi har nu bestämt att vi kommer klara oss på dessa två - skönt, all packning som vi kan hålla nere på är guld värt!

Se så hemtrevligt vi kommer ha det där uppe på berget ;)



Nu är det sovtime, vet inte hur jag ska lyckas somna bara, är pigg som vanligt så här för min del "tidigt" på kvällen.
Har föresten kommit på att tisdagar är min favoritvardag, speciellt nu när "So You Think You Can Dance" är igång igen :) Först favoritträningspasset Bodycombat för favorit-Asma, sedan hem till favorithunden för promenad och sedan kvällsmat framför favoritprogrammet - kan ju inte bli annat än succé :)

- Posted using BlogPress from my iPhone