fredag 15 april 2011

15/4 - Till minne av Smilla

Mina tankar går ikväll till min lilla starka vän Paulina med familj som idag tagit ett enormt oegoistiskt och strongt beslut.
Har gråtit floder här hemma efter beskedet att en helt fantastisk hund nu blivit en ängel alldeles på tok för tidigt och oförutsett. Det kom verkligen som en chock, vet inte när jag grät så här mycket och länge sist.

Denna lilla hund har en alldeles egen plats i mitt hjärta - jag och Combat glömmer dig aldrig

Så lika i så mycket- skulle nog nästan kunna säga själsfränder

Radarparet, mina små skyddslingar
<3

Fina, fina Smilla blev inte ens 5 år.

...Än en gång blir man hastigt påmind om att livet kan ändra sig så otroligt fort - ta tillvara på alla ni har nära och kära!

**Like it, love it** /Sarah

1 kommentar:

Paulina sa...

Tack kära sarah, ja combat och smilla var så otroligt lika.

Känns jätte konstigt att inte ha hund länge, tomt och ensamt. <3