fredag 4 mars 2011

4/3 - Mot AW & LK1

Skål!
Ett glas bubbel och jag kommer
vinna Fniss-VM idag ...eller snabbast
deckning :p
Over and out från jobbet denna vecka :)

Nu blir de hundpromenad och därefter AW med bröder Tegern x 2...om jag lyckas hålla mig vaken. Men det är väl bara att rycka tag i sig själv och ignorera tröttheten så ska det nog gå bra :)

Imorgon 10:00 far bilen med Hanna och mig + hundar till Tjörn för Lk1-tävling. Ska jag och Combat klara 190-poängarn igen tro?? :S ...Får vi ett 1a pris och har en bra känsla är jag nöjd. Det är ju trots allt en bedömningssport, så poängen kan ju diffa markant även fast ens prestation är densamma från gång till gång. En del gillar hugget och en del malet, så är det helt enkelt. Man får gilla läget :)

**Like it, love it** /Sarah

2 kommentarer:

Paulina och Bouka sa...

Lycka till på tävlingen imorn! :)

Sarah Carlsson sa...

Haha, tack, men det var idag ;)