fredag 18 mars 2011

18/3 - Kung på bollar

Combat fortsätter att vara som vanligt så ikväll vågade jag lämna honom ensam en lite längre stund medan jag var i stan och åt och spelade biljard.
Vi tog en promenad i Fiskebäck/Önnered vid havet direkt efter jobbet med Emma P & Theo, jättehärligt trots att vädergudarna spelade ett spratt med oss här i GBG natten till idag, och täckte stan med några cm snö igen... Vad hände med "kom igen våren" som jag skrev igår?? Som tur är har det mesta töat bort under dagen i alla fall.

Biljarden gick riktigt bra faktiskt och det blev en alldeles "lagom" kväll, kom hem strax nu innan 23:30 med en hamburgertallrik och tre cider i magen, tre vinster, en andraplats och en förlust samt med mängder av skratt i bagaget :) Tack alla 11 som var med, ingen nämnd ingen glömd :) ...eller jo, extra tack till Martin och Roy som var upphovsmän till kvällen =)
Teamwork i lag "Emma & Sofie" - tyvärr hjälpte det inte mot lag "Sarah & Fredrik"  ;)

Det blev faktiskt lite pingis också och kunskaperna från min
korta "pingiskarriär" satt ändå hyfsat kvar tycker jag,
trots högklackat och slängande väska :p

Jag har alltid sagt att bollsporter inte är min grej, men ikväll var jag kung! Eller kanske drottning iaf :) ...fast biljard räknas väl iofs inte som sport?


**Like it, love it** /Sarah

Inga kommentarer: