fredag 18 mars 2011

17/3 - Krampfri

Somnade till slut vid 4 i natt tror jag, sov väldigt lätt vet inte hur många gånger jag vaknade för att kolla vart Combat låg och hur det var med honom. Sov från och till fram till nästan 10:30, välbehövligt kan jag lova!

Allt har varit precis som vanligt med Combat idag, och i natt också för den delen. Vi åkte till jobbet vid lunch och var där fram till 16, då vi åkte och hämtade upp Emma P & Theo för en promenad i solen på Amundön med Tina, Theo, Meya & Troja. C sprang som en tok bland klippor och ljung med sina kompisar och visade inte ett tecken på något "onormalt" beteende för 5 öre. Väldigt skönt, men samtidigt väldigt konstigt hur någonting kan dyka upp från ingenstans och sedan vara helt som det aldrig hänt...
Promenaden var underbar som vanligt, och nu börjar man till och med känna att solen faktiskt värmer lite - kom igen våren!!
Aphund - inte kan man tro att han låg och krampade igår kväll...

5 hundar ska samlas in för posering...
Vi lyckades =) ...jo Combat är där emellan nånstans :p

Man kan inte få nog!


Var lite kluven till om jag skulle våga lämna Combat hemma själv sedan medan jag åkte och tränade en sväng, men jag vågade och det var faktiskt rätt skönt att "klara av" det, fast jag kunde inte helt slappna av som vanligt när jag var iväg. Men väl hemma igen möttes jag av en lika glad och studsig Combat som alltid :)

Nu ska vi sova, tror jag kommer ha lättare för det inatt nu när allt varit bra i drygt 1 dygn, men han får följa med till jobbet imorgon igen för säkerhets skull. Vi fortsätter hålla tummar, tassar och tår för att det förblir en engångshändelse! Tusen tack till alla er som hört av er och undrat hur det är med honom!!

Redan fredag imorgon och dags för en ny helg, som för ovanlighetens skull inte är planerad alls förutom bio på söndag kväll. Får se vad som händer helt enkelt =)


**Like it, love it** /Sarah

1 kommentar:

Paulina och Bouka sa...

Åh vad skönt att han inte fått några mer anfall eller besvär!! Hoppas verkligen att det bara var en engångsgrej!

Sånt där är inte roligt.. och att inte veta vad det beror gör inte saken lättare!