tisdag 22 februari 2011

22/2 - Ruuuumpaaa, fi fan!

gammal releasebild
Kommer troligen ha träningsvärk á la waka, waka imån!
Njöt i fulla drag varenda sekund på passet, och till min glädje så hade jag inte tappat så mycket på de här 2 veckorna med uppehåll pga förkylningen. Nu jä*lar är det full träningsfart igen! Planen är dock att försöka hålla mig från träning imorgon eftersom jag ska köra Body Combat igen på torsdag med Ella på hennes gym i Majorna. Kan ju vara bra att mjukstarta någorlunda i alla fall, vilket jag inte brukar vara så bra på :p

Just ja, vi haft lite extra sällskap hemma av Charlie idag :) Tog en kvällsrunda med Johannes efter träningen när han kom och hämtade sin lilla råtta. Bestämde att ses imorgon och planera och "bjuda in" folk till Hemsedalsresan 1a-maj-helgen (finalhelgen). Gonna be awsome as usual! :D ...dock utan min babe, Andrea, denna gång ;( Hon kommer inte hem från Karibien för ens i mitten av maj.

Bill å Bull på utflykt i söndags :)


Har förutom jobb, träning och hundpassning även städat här hemma riktigt ordentligt med dammsugning x 1,5 och golvtorkning x 2, samt bestigit diskberget :) Mkt behövligt!

Nöjd tjej går nu och lägger sig :)
Nighty!



**Like it, love it** /Sarah

Inga kommentarer: