måndag 17 januari 2011

17/1 - Äntligen på väg hem


Min nya fina kalender för 2011, beställd genom www.personligalmanacka.se. Rekommenderas!
På baksidan har jag valt en ev mina favoritbilder på mig och Combat från TV-inspelningen i somras:


Vill ha den NU för att börja skriva in alla tävlingar, kurser, läger och annat kul, men leveranstiden är upp till 2 veckor :( ...men den som väntar på något gott!

...Förresten, på tal om "på väg hem", nu är mina föräldrar i luften någonstans på väg från Thailand där de varit i 3 veckor... Inte avundsjuk alls! Något som är mindre roligt är att de är ca 4 timmar försenade och kommer missa flyget från Köpenhamn hem till Landvetter. Så nu ska jag sätta mig och leta transportsätt från Köpenhamn till Göteborg som går runt 22 ikväll... Egentligen skulle de vara hemma på Landvetter vid 22. Lär få hämta upp dem i natt runt 1-2-tiden på Centralstationen istället. Kuuuul!



Inga kommentarer: